Help - Babysits profiel
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Als je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je een verzoek indienen om je wachtwoord opnieuw in te stellen door op de link 'Wachtwoord vergeten' onder het inlogvak te klikken. Nadat je het e-mailadres heeft ingevoerd dat aan je account is gekoppeld, sturen wij je per e-mail een link waarmee je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Als je nog steeds problemen ondervindt bij het inloggen, kun je contact met ons opnemen.
Contact opnemen met klantenservice
Hoe verwijder ik mijn account?
Je kunt jouw account eenvoudig verwijderen door onderaan de accountpagina op “Account deactiveren” te klikken. Wanneer je jouw account verwijdert, word je profiel ook van ons platform verwijderd. Ben je een ouder en heb je een Premium abonnement, dan vervalt deze ook.
Accountpagina
Hoe maak ik mijn profiel privé?
Om je profiel privé te maken, log je in op je Babysits-account en ga je naar je profielpagina bewerken. Klik op de knop ‘Profiel privé maken’.
Wat is het verschil tussen het opzeggen van mijn Premium-abonnement en het privé maken van mijn profiel?
Bij Babysits stopt het opzeggen van het Premium abonnement je automatische betaling.
Als je niet langer wilt dat er kosten in rekening worden gebracht voor een Premium-abonnement, maar je wel toegang wilt blijven houden tot je account, is dit de beste optie.
Door je account privé te maken, word je profiel onzichtbaar voor andere gebruikers. Met deze actie annuleert je jouw Premium-abonnement niet. Terwijl je profiel privé is, kun je alle gesprekken die je al met andere gebruikers bent begonnen, voortzetten.
Ik kan mijn adres of postcode niet invoeren, hoe komt dit?
Controleer eerst of je bent ingelogd op het platform van je eigen land; Mogelijk kun je geen adressen invoeren die zich buiten het land bevinden waarin je bent ingelogd. Zorg er dan voor dat je het juiste formaat voor je postcode gebruikt. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op.
Contact opnemen met klantenservice
Hoe kan ik mij afmelden voor de e-mailservice?
Je kunt je afmelden voor de e-mailservice van Babysits op de notificatiepagina of door op de afmeldlink in een notificatie-e-mail te klikken.
Meldingenpagina
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Je kunt je wachtwoord wijzigen door naar de login- en beveiligingspagina te gaan. Voer je huidige en nieuwe wachtwoord in en klik vervolgens op ‘opslaan’.
Inlog- en beveiligingspagina
Hoe wijzig ik mijn gebruikerstype? (van oppas naar ouder of andersom)
Je kunt je gebruikerstype wijzigen op de persoonlijke informatiepagina van je account. Mocht je er zelf niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Persoonlijke informatiepagina
Contact opnemen met klantenservice
Waarom stelt Babysits een limiet voor het reageren op berichten?
Bij Babysits hanteren we een Fair Use Policy. Dit betekent dat wij een limiet hebben gesteld aan het aantal berichten dat een gebruiker kan verzenden om spam en ander misbruik van de berichtendienst te voorkomen.
Ons doel is om een betrouwbare community te realiseren waarin gebruikers alleen berichten naar andere gebruikers sturen als ze daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in de aangeboden dienst. Door het aantal berichten dat gebruikers kunnen verzenden te beperken, hopen we ook dat gebruikers berichten van betere kwaliteit zullen verzenden.
Als je je limiet hebt bereikt, kun je contact opnemen met de klantenondersteuning voor meer informatie.
Ik heb geen verificatiecode voor mijn telefoonnummer ontvangen.
Als je geen verificatiecode hebt ontvangen, kun je via de persoonlijke informatiepagina een nieuwe code aanvragen.
Kan ik een bericht uit mijn inbox verwijderen?
Het is niet mogelijk om een gesprek geheel te verwijderen. Je kunt een gesprek echter verbergen door op de archiefknop in je inbox te klikken.
Hoe rapporteer ik een gebruiker?
Met Babysits kunnen gebruikers inhoud op Babysits melden die in strijd is met onze Algemene Voorwaarden of Communityrichtlijnen. Om een gebruiker te rapporteren, kun je naar het profiel van de gebruiker gaan en op “rapporteer dit profiel” klikken. Wanneer je de melding indient, wordt Babysits hiervan op de hoogte gesteld, kan het de melding onderzoeken en indien nodig verdere actie ondernemen. Meldingen zijn vertrouwelijk. De door jou gerapporteerde gebruiker wordt niet op de hoogte gesteld van je melding.
Hoe krijg ik meer zichtbaarheid voor mijn profiel en een hogere ranking in de zoekresultaten?
Profielen bovenaan de zoekresultaten krijgen de meeste zichtbaarheid en interesse.
Om je zoekrangschikking te verhogen:
- Verdien badges. Meer geverifieerde profielen met meer badges verschijnen als eerste in de zoekresultaten.
- Gebruik het platform en controleer/update je profiel regelmatig.
- Reageer snel op alle berichten die je ontvangt.
Waarom is een profielfoto verplicht?
Een profielfoto waarop je gezicht duidelijk zichtbaar is, is vereist voor vertrouwen en transparantie. Het is onwaarschijnlijk dat ouders en babysitters contact opnemen met een gebruiker zonder profielfoto.
Waarom is mijn profiel nog steeds zichtbaar op Google nadat ik mijn account heb verwijderd?
Om ervoor te zorgen dat andere gebruikers op Babysits je gemakkelijker kunnen vinden, zijn openbare profielen doorzoekbaar gemaakt. Dit betekent dat je profiel mogelijk ook wordt opgenomen in zoekmachines, zoals Google.
Maak je geen zorgen, als je je profiel van ons platform verwijdert, wordt het ook uit de zoekmachines verwijderd. Houd er rekening mee dat zoekmachines niet elke dag alle wijzigingen aan pagina's bijwerken. Houd er rekening mee dat het soms tot 3 maanden kan duren voordat je profiel volledig uit zoekmachines is verwijderd.