Help - Babysits profiel

Voor kinderopvangaanbieders

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je een verzoek indienen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je kunt op de link “wachtwoord vergeten” klikken onder de inloggen knop. Na het invoeren van je e-mailadres, e-mailen wij je een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Je kunt je account eenvoudig op ieder moment verwijderen. Log in met je Babysits account en ga naar de account pagina. Klik onderaan de pagina op de knop “Deactiveer account”. Zodra je als oppas je account deactiveert, kun je kiezen tussen de optie om je profiel op privé te zetten (dit houdt in dat je account nog steeds bestaat, maar dat andere gebruikers je account niet meer kunnen zien) of je kunt ervoor kiezen om je account volledig te verwijderen. Wanneer je je account deactiveert als ouder, kun je ervoor kiezen om je premium account op stop te zetten of om je account volledig te verwijderen van ons platform. Zodra je als ouder je profiel verwijderd, zal het premium account ook automatisch stopgezet worden.

Om andere gebruikers op Babysits te helpen je gemakkelijker te vinden, hebben wij jouw geactiveerde profiel doorzoekbaar gemaakt. Dit houdt in dat je profiel ook wordt opgenomen in zoekmachines, zoals Google.

Geen zorgen, als jij je profiel van ons platform verwijdert, dan wordt dit ook in zoekmachines verwijderd. Let op dat zoekmachines niet elke dag alle pagina’s controleren op veranderingen. Het kan soms tot 6 weken duren voordat jouw profiel volledig weg is uit de zoekmachines.

Om je profiel te verbergen, log je in op je Babysits account en ga je naar je bewerk profiel pagina. Klik op de “profiel verbergen” knop.

Op Babysits houdt het stopzetten van je premium account in dat je automatisch betaling stopt en het verbergen van je profiel zorgt ervoor dat je profiel niet meer zichtbaar is voor andere gebruikers.

Als je nog dagen tegoed hebt van je premium account, kun je deze na opzegging van je premium account nog gebruiken. Nadat je premium account is verlopen, heb je nog steeds toegang tot je Babysits account op een gratis account, inclusief de mogelijkheid om door te gaan met de gesprekken die je al was gestart en de toegang tot je transactie gegevens. Als je niet langer voor het premium account in rekening wilt worden gebracht, maar nog steeds toegang wilt tot je account, is dit de beste optie.

Het verbergen van je account zorgt ervoor dat je profiel niet zichtbaar is voor andere gebruikers. Deze actie stopt niet je premium account. Terwijl je profiel verborgen is, kun je nog steeds alle gesprekken voortzetten die je al bent gestart met andere gebruikers.

Ten eerste, controleer of je bent aangemeld bij het platform van je eigen land. U kunt namelijk geen adressen invoeren die zich buiten het land bevinden waarmee je bent aangemeld. Ten tweede, zorg ervoor dat je jouw postcode juist invoert. Ten derde, als je stad niet in onze database staat, neem dan contact op met de klantenservice zodat wij je stad of gemeente toe kunnen voegen.

Contactgegevens, zoals je adres, e-mailadres, telefoonnummer en social media accounts, worden niet weergegeven of gedeeld met derden of andere gebruikers. We gebruiken deze informatie om te verifiëren wie je bent, nauwkeurige zoekresultaten te verstrekken en zo nodig contact met je opnemen. Het is geheel aan jou om contactgegevens te delen met andere gebruikers.

Je kunt je afmelden voor de Babysits e-mailservice op je dashboard of door te klikken op de afmeldlink in de notificatie e-mails. Let op dat de functie om af te melden momenteel alleen beschikbaar is op de Babysits website via een desktop- of mobiele webbrowser en niet via de Babysits app.

Je kunt je wachtwoord wijzigen door naar de instellingen pagina te gaan. Voer je huidige en nieuwe wachtwoord in en klik vervolgens op ‘opslaan’. Hierna is je wachtwoord bijgewerkt.

Momenteel is het niet mogelijk voor gebruikers om zelf hun accounttype te wijzigen. Als jij je per ongeluk hebt aangemeld als ouder en jij wilt je eigenlijk aanmelden als oppas, of andersom, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen dit voor je aanpassen.

Als je geen e-mails, notificaties of berichten van Babysits ontvangt, raden wij je aan om je spamfolder/prullenbak in je mailbox te controleren. Verder raden wij aan om je dashboard te controleren om te zien of jij je hebt aangemeld voor de e-mailservice.

Op Babysits hanteren wij een Fair Use policy. Dit houdt in dat we een limiet hebben ingesteld voor het aantal berichten die een gebruiker kan versturen om SPAM te voorkomen en eventueel ander misbruik van het berichtensysteem.

Ons doel is om een betrouwbare community te zijn waarin gebruikers alleen berichten naar andere gebruikers sturen als ze daadwerkelijk interesse hebben in de voorgestelde service. Door het beperken van de hoeveelheid berichten die gebruikers kunnen verzenden, hopen wij ook dat gebruikers kwalitatievere berichten versturen.

Wij kunnen je limiet opnieuw instellen als je contact opneemt met onze klantenservice. Wij zullen eerst je account beoordelen om te kijken of je niet spamt en vervolgens je limiet resetten.

Het is niet mogelijk voor gebruikers om zelf hun accounts samen te voegen. Als je meerdere accounts hebt die samengevoegd moet worden, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen je accounts samenvoegen, zodat alle berichten die je hebt ontvangen of verzonden, in één inbox staan. Vermeld in het bericht de accounts die moeten worden samengevoegd en het e-mailadres van het account dat je wilt blijven gebruiken.

Als je geen verificatiecode hebt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe code aan te vragen via de verificatiepagina.

Als je een gesprek met een gebruiker wilt verbergen, kun je eenvoudig op de archief knop in je inbox klikken. Het is niet mogelijk om een gesprek helemaal te verwijderen.

Babysits staat gebruikers toe om content op Babysits te melden die onze Algemene voorwaarden en Community Standaarden schendt. Om een gebruiker te melden, kun je naar het profiel van de gebruiker gaan en op ‘meld dit profiel’ klikken. Je wordt vervolgens gevraagd om een rapport te schrijven en te verzenden. Babysits zal daarmee op de hoogte worden gebracht van deze meldingen en zal indien nodig acties ondernemen. Meldingen zijn vertrouwelijk, wat betekent dat de door jou gerapporteerde gebruiker niet op de hoogte wordt gebracht van je melding.