Help - Babysits profiel

Babysits profiel

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je een verzoek indienen om je wachtwoord opnieuw in te stellen door op de link "wachtwoord vergeten" onder het inlogvenster te klikken. Nadat je het e-mailadres hebt ingevoerd dat aan je account is gekoppeld, sturen we je een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als je nog steeds problemen ondervindt bij het inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt je account op elk moment eenvoudig verwijderen. Log in op je Babysits-account en ga naar de accountpagina. Klik onderaan de pagina op de knop "account deactiveren" om naar de pagina te gaan waar je je account kunt verwijderen. Bij het verwijderen van je account wordt je profiel ook van ons platform verwijderd. Ben je een ouder en heb je een premium account, dan vervalt ook dit.

Om je profiel te verbergen, log je in op je Babysits account en ga je naar je profiel bewerken pagina. Klik op de “profiel verbergen” knop.

Op Babysits houdt het stopzetten van je premium account in dat je automatische betaling stopt en het verbergen van je profiel zorgt ervoor dat je profiel niet meer zichtbaar is voor andere gebruikers.

Als je nog dagen tegoed hebt van je premium account, kun je deze na opzegging van je premium account nog gebruiken. Nadat je premium account is verlopen, heb je nog steeds toegang tot je Babysits account op een gratis account, inclusief de mogelijkheid om door te gaan met de gesprekken die je al was gestart en de toegang tot je transactie gegevens. Als je niet langer voor het premium account in rekening wilt worden gebracht, maar nog steeds toegang wilt tot je account, is dit de beste optie.

Het verbergen van je account zorgt ervoor dat je profiel niet zichtbaar is voor andere gebruikers. Deze actie stopt niet je premium account. Terwijl je profiel verborgen is, kun je nog steeds alle gesprekken voortzetten die je al bent gestart met andere gebruikers.

Ten eerste, controleer of je bent aangemeld bij het platform van je eigen land. Je kunt namelijk geen adressen invoeren die zich buiten het land bevinden waarmee je bent aangemeld. Ten tweede, zorg ervoor dat je jouw postcode juist invoert. Ten derde, als je stad niet in onze database staat, neem dan contact op met de klantenservice zodat wij je stad of gemeente toe kunnen voegen.

Contactgegevens, zoals je adres, e-mailadres, telefoonnummer en social media accounts, worden niet weergegeven of gedeeld met derden of andere gebruikers. We gebruiken deze informatie om te verifiëren wie je bent, nauwkeurige zoekresultaten te verstrekken en zo nodig contact met je opnemen. Het is geheel aan jou om contactgegevens te delen met andere gebruikers.

Je kunt je afmelden voor de Babysits e-mailservice door op de meldingspagina te klikken of op de afmeldlink te klikken die te vinden is in push-meldingen die je van ons ontvangt. Houd er rekening mee dat de functie om je af te melden momenteel beschikbaar is op de Babysits-website die toegankelijk is via een desktop- of mobiele webbrowser, en niet wordt weergegeven in de mobiele applicatie van Babysits.

Je kunt je wachtwoord wijzigen door naar de login en beveiligingspagina te gaan. Voer je huidige en nieuwe wachtwoord in en klik op ‘opslaan’. Hierna wordt je wachtwoord bijgewerkt.

Momenteel is het niet mogelijk voor gebruikers om zelf hun accounttype te wijzigen. Als jij je per ongeluk hebt aangemeld als ouder en jij wilt je eigenlijk aanmelden als oppas, of andersom, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen dit voor je aanpassen.

Als je geen e-mails, notificaties of berichten van Babysits ontvangt, raden wij je aan om je spamfolder/prullenbak in je mailbox te controleren. Verder raden wij aan om je instellingen van de meldingen te controleren om te zien of jij je hebt aangemeld voor de e-mailservice.

Op Babysits hanteren wij een Fair Use policy. Dit houdt in dat we een limiet hebben ingesteld voor het aantal berichten die een gebruiker kan versturen om spam te voorkomen en eventueel ander misbruik van het berichtensysteem.

Ons doel is om een betrouwbare community te zijn waarin gebruikers alleen berichten naar andere gebruikers sturen als ze daadwerkelijk interesse hebben in de voorgestelde service. Door het beperken van de hoeveelheid berichten die gebruikers kunnen verzenden, hopen wij ook dat gebruikers kwalitatievere berichten versturen.

Wij kunnen je limiet opnieuw instellen als je contact opneemt met onze klantenservice. Wij zullen eerst je account beoordelen om te kijken of je niet spamt en vervolgens je limiet resetten.

Het is niet mogelijk voor gebruikers om zelf hun accounts samen te voegen. Als je meerdere accounts hebt die samengevoegd moeten worden, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen je accounts samenvoegen, zodat alle berichten die je hebt ontvangen of verzonden, in één inbox staan. Vermeld in het bericht de accounts die moeten worden samengevoegd en het e-mailadres van het account dat je wilt blijven gebruiken.

Als je geen verificatiecode hebt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe code aan te vragen via de persoonlijke informatie pagina.

Als je een gesprek met een gebruiker wilt verbergen, kun je eenvoudig op de archief knop in je inbox klikken. Het is niet mogelijk om een gesprek helemaal te verwijderen.

Babysits staat gebruikers toe om content op Babysits te melden die onze Algemene voorwaarden en Community Standaarden schendt. Om een gebruiker te melden, kun je naar het profiel van de gebruiker gaan en op ‘meld dit profiel’ klikken. Je wordt vervolgens gevraagd om een rapport te schrijven en te verzenden. Babysits zal daarmee op de hoogte worden gebracht van deze meldingen en zal indien nodig acties ondernemen. Meldingen zijn vertrouwelijk, wat betekent dat de door jou gerapporteerde gebruiker niet op de hoogte wordt gebracht van je melding.

Als je een duidelijke profielfoto toevoegt met je gezicht, zorgt dit voor meer betrouwbaarheid en vertrouwen. Het is onwaarschijnlijk dat ouders en kinderopvangaanbieders contact opnemen met een gebruiker zonder profielfoto.

Klik hier voor meer informatie over het maken van een professionele profielfoto en waarom het belangrijk is om er een te hebben.

Om ervoor te zorgen dat de andere gebruikers van Babysits je profiel gemakkelijker kunnen vinden, worden openbare profielen doorzoekbaar gemaakt. Dit betekent dat je profiel mogelijk ook wordt opgenomen in zoekmachines, zoals Google.

Maar maak je zich geen zorgen, wanneer je besluit je profiel te verwijderen of privé te maken, verwijderen wij je persoonlijke gegevens. Hiernaast wordt je profiel ook uit de zoekmachines verwijderd. Hierbij is het belangrijk om te weten dat zoekmachines, zoals Google, niet dagelijks alle veranderingen aan pagina's updaten. Het kan echter 3 maanden duren voordat je profiel volledig uit de zoekmachines is verwijderd.